sâmbătă, 29 noiembrie 2008

Vreau si eu ..

In ultima vreme am petrecut mult timp la el acasa.E super sa adormi purtandu-i bluza sau tricoul si sa ii simti parfumul aproape tot timpul.Mi-am dat seama ca nu e senzatie mai frumoasa decat sa te trezesti dimineata in bratele lui si sa iti dai seama ca te privea cum dormi.Deasemenea, incredibil e sarutul de "buna dimineata"si privirea pe care o are de obicei un om care iubeste cu adevarat.Dupa o frumoasa noapte , e imposibil sa nu beti cafeaua impreuna si sa mai stati imbratisati , pentru ca stii ca ai de mers la 12 la scoala si idiotul ala face prezenta.
..Ca sa nu deviez prea mult , vreau si eu sa repet acest"ritual"al dormitului , trezitului si restul la nesfarsit.Oare daca ma marit o sa fie asa??

Un comentariu:

Anonim spunea...

Hehehehe... În loc să te întrebi dacă va fi aşa după ce-ţi pui pirostriile, mai bine ai încerca să găseşti metoda prin care poţi transforma orice relaţie într-o experienţă de vis. Reţeta aia chiar există...