miercuri, 11 februarie 2009

Ballantine`s day

Ca tot se apropie , si e "cul" sa scrii despre asta , o sa o fac si eu.E deasemenea cul sa nu iti placa deloc "ziua indragostitilor".Ca e doar o afacere , ca e preluata de la americani , ca e doar o zi ca oricare alta.Pai si atunci , de ce toata lumea umbla innebunita dupa flori si inimioare sau ursuleti roz pe care scrie I LOVE YOU .Si totusi , nu am inteles niciodata de ce inima este reprezentata ca o .. chestie perfect simetrica cu 2 varfuri rotunjite si baza ascutita.Adica , da, inteleg ca nimeni nu ar vrea o chestie ce seamana cu un ardei rosu pe care sa scrie i love you , dar totusi...
Mie-mi place Ballantine`s day.Ca e prilej de facut bani pentru vanzatorii de flori , magazinele cu plusuri , parfumuri si pentru patronii de baruri/cluburi.Si de obicei se gaseste si cate o gasca de baieti care sa iasa in oras , la fel cum se gaseste si o gasca de fete.Dar pe mine asta ma lasa rece.Maine o sa ma duc sa imi caut cadou.Da,imi cumpar singura cadou,nu ca n-as avea cine sa imi cumpere , dar in ziua aia vreau sa fiu singura[scuze Marius].
Deci , imi place Ballantine`s day !
Offtopic : Au aparut ghioceii :X:X:X:XCat sunt de adorabili.

Niciun comentariu: