vineri, 25 iulie 2008

Anul asta ziua mea e festival :D

De ieri a inceput festivalul[ziua mea e doar sambata , dar cum m-am scapat la bani am inceput sa beau.Bineinteles nu singura:)].Aseara am iesit cu 3 oameni cu care ma inteleg bine , iar unul dintre ei m-a surprins in mod placut .Nu ma asteptam sa gasesc atatea subiecte de discutie cu "Tepes":).Desi ne stim de vreo 4 ani cred ca asta a fost singura data cand am stat si am vorbit atat.M-ai surprins intr-un mod foarte placut , chiar daca nu m-ai lasat sa castig la biliard.:)
Si acum , o scurta recenzie a subiectelor pe care le gasesc doi oameni cand sunt partial beti : "Americanii sunt de rahat" , "Romanii au traditii faine" , "De ce nu suntem urmasii romei" , "Cat de naspa canta noree" , "Americanii au inventat un glont atata <--------------------------------->[Nu pot reproduce marimea:))]" , "BLACK METAL crestin =))[chiar exista asa ceva]","Comunism , nazism,democratie[Noot], birocratie" ,"Marea Neagra e murdara si e prea scump acolo" , "Dracula" plus 2-3 bancuri :) . La masa alaturata , o persoana de genul masculin in stare avansata de ebrietate isi intreba prietena/amica:"Tie iti place sa faci sex?Vrei sa facem sex?", de la asta ajungandu-se la religie si de ce nu crede respectivul specimen in Isus" ..
Deasemenea , vreau sa va anunt ca de azi sunt noua vocala a trupei "Inca Ne gandim la Nume" , axata in special pe "Inca ne mai gandim si ce gen sa cantam" ! Mi iz hepi :) !!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Tepes e gagiul ala din Baia Mare? Il stiu din vedere, de un car de ani, daca de el zici.

Siii...teapa, de ziua ta nu mai e festival, pentru ca s-o amanat :| La vaci, noi aveam bilete.

Ioana [Luminitza Murdaritza]

SilentDance spunea...

Tepes e numele de cod al unui tip[ti-am zis tip , ar trebui sa te simti onorat:))] din Bistrita :))

Anonim spunea...

exista si death metal crestin...