vineri, 1 august 2008

Deci..

Desi am site metter de doar o saptamana mi-am cam dat seama cum sta treaba cu blogul .
Cei mai multi vizitatori sunt din Bucuresti si Vaslui . Am avut deasemenea din Cluj , Hunedoara , Oradea , Brasov,Constanta si chiar si din Elvetia :D .[mi iz feimas].
Cele mai multe vizualizari le-am avut in 25 iulie-35 si cele mai putine in 29 - 7 .
61% din cei care mi-au vizualizat blog-ul folosesc Mozilla Firefox , 35% Internet Explorer si 4% Opera [ia calculeaza ,iese 100% ?? ].
Am fost deasemenea surprinsa sa vad ca lumea cauta pe google "suntem urmasii dacilor" , "istorie","proasta hi5" ..
In alta ordine de idei , azi e 1 august , asta inseamna ca mai am exact 2 luni de vacantain care sper sa ajung intr-un final la blondul mult dorit.
In final , vreau sa ma dau mare pentru ca am intrat la istorie[:x] la buget , deci sunt chiar tru.:D

Niciun comentariu: