miercuri, 25 iunie 2008

Raspunsurile la romana oral ..

Luni , 23 iunie ora 12 . Fumez o tigara si-mi beau cafeaua.Vorbesc cu cativa colegi , toti foarte incantati ca au luat 9.5 sau 10 la romana oral.Ma gandesC CA eu nu prea am invatat si incep sa caut pe net rezolvari si posibile intrebari.Dau un search"bac 2008 romana oral" si printre rezultatele cautarii apare si-un blog , nu mai tin minte cum se numea ,dar pe care gasesc .. stupoare:textele la romana oral cu cele 3 intrebari atasate.Mai stau , ma mai uit.. apoi intreb o prietena
E-Mai , ce varianta ziceai ca ai ales?
P-6
E-si prima intrebare e ".." ?
P - da :D
E - a doua..".." ? si a treia ".." ??
P-da,astea-s da-i formulata umpic altfel cerinta.Cam asa a decurs discutia.
Dupa 2 ore mai intreb pe cineva daca a auzit de aparitia cerintelor pe net.Aflu ca nu alea erau intrebarile si ma linistesc dupa ce-mi spune respectiva ca cele de pe bilete sunt mai usoare.Ieri,dupa ce-am ajuns acasa le-am cautat sa vad .. o fi ..sau n-o fi? Stupoare : blogul nu mai este gasit , orice site care are legatura e sters..pentru ca doar aseara sa aflu ca elevii din cluj stiau deja intrebarile,dupa spusele lor gasite pe "net".Acum , multi sunt foarte revoltati ca DE CE elevii din cluj au stiut dinainte intrebarile..Nu cred ca exista vreo persoana care sa fi primit/gasit intrebarile si sa nu le fi deschis..Nu refuza nimeni galeata de aur daca ii este oferita la intrarea in mina..Sunt curioasa ce scandaluri vor mai fi in legatura cu bacul de anul asta.

Niciun comentariu: