joi, 26 iunie 2008

WTF??

Joi ,ora 12 ..dupa oralul la engleza..eu imbracata "goth" .. caldura maare .. sunt prea departe pe casa pentru a merge pe jos plus ca am si tocuri[aprox 10 cm] .. Iau un taxi . Taximetristul se uita la mine si ma intreaba
T: Esti in doliu? sau de ce esti imbracata in negru pe caldura asta??
E-Nu sunt in doliu.Am ..
T- aa, deci esti EMO!
Am ramas fara cuvinte.Dupa ce intr-un final i-am explicat motivul pentru care sunt imbracata in negru , incepe sa ma ia la intrebari despre emo[cine sunt,ce fac] . De unde mama dracului sa stiu eu cu ce se ocupa emo??
Atata noroc ca avea aer conditionat ca altfel nici nu-i plateam.. Auzi dom`le.. eu emo..

2 comentarii:

Anonim spunea...

Imi aduc aminte ca si eu te-am intrebat prima data pe tine ce-s aia emo. You fit the pattern :D

MB spunea...

ce gay e lumea......
apropo, welcome to blogspot