miercuri, 17 septembrie 2008

Brujeria is dead.

In urma ultimelor intamplari care au avut loc in viata mea si m-au cam dat peste cap , am decis ca a venit momentul pentru o schimbare radicala.Nu stiu daca voi putea trece atat de usor peste asta , avand in vedere ca am repetat aceeasi greseala de "n" ori , dar cu siguranta ma voi gandi de mai multe ori inainte sa beau un pahar in plus si sa vorbesc.M-am saturat sa fie intotdeauna vina mea cand se intampla ceva rau. Nu mai vreau sa pierd oameni dragi pentru ca nu pot sa tac si sa stau cuminte.
O sa incerc[din nou] sa am sentimente si sa arat ca le am . Iti multumesc foarte mult pentru ajutorul ce mi l-ai dat ! >:D<

Un comentariu:

Cristina Sîmbeteanu spunea...

eu cred ca cel mai bun lucru de facut e sa ramai ca si pana acum...nu vreau sa intru in detalii de ce si cum...doar ca eu cred ca e mai bine asa :) cheers!