miercuri, 24 septembrie 2008

Ce vor altii ..

In ultima vreme , toata lumea mi-a spus ca am depasit limita , ca am facut prea multe . ca nu ma mai pot controla cand beau. Am stat si m-am gandit , mai ..poate chiar asa e .. stiu.. am facut unele tampenii , dar..cine nu face??? Oricum , am pierdut o persoana care chiar imi era draga[eeh..asta e ..trecem peste] , am aflat ca nu sunt putini oamenii care pentru o bucata de atentie si-ar vinde si propria mama , ca prietenia se masoara in cantitatea de alcool ingerata ..multe ..
Apoi , acum 2 zile am avut o revelatie.De ce sa ma schimb eu pentru altii? De unde stiu eu ca ei au dreptate ?? Asa ca am ajuns la o concluzie . O sa ma schimb cand o sa simt eu ca e momentul si nu pentru ca cineva imi cere asta.Mai ales cand cererea vine de la oameni care privesc doar in aparenta.[Vai.. erai bruneta si te imbracai in negru..parca erai satanista..] si alte idei de genul .
In concluzie , you can all die , I do not fucken care !

Niciun comentariu: