luni, 1 septembrie 2008

Din seria ...

.am intalnit si romani fericiti , ma prezint pe mine , normal :D . Ieri am iesit cu fetele la un vin , ca noi suntem domnisoare[eu cel putin] , si e urat la o domnisoara sa bea bere :D.Asa ca am luat-o pe Alexandra si am dus-o sa ne cumpere vin.La 1,5 litri :).Exceptand faptul nu aveam tirbuson si a trebuit sa desfacem vinul cu un pix[8-> miss the old times] a fost chiar tare.S-au aflat niste lucruri , am mai baut .. A fost chiar tare.. o sa mai repetam figura cat de curand. Dar nu in parc..
..am intalnit si tigani de treaba .. .Niste mici si inocenti rromi [aah rom 8->]aruncau cu "pietricele"dupa Alexandra.Ne-am schimbat locatia , nu inainte ca domnisoara mentionata sa le spuna cateva cuvinte dulci si sa ii trimita "la origini".Ne-am reintalnit cu ei in parc , dar de data asta erau mai multi.Dupa ce a auzit povestea, unul de vreo 15-16 le-a cerut sa plece si si-a cerut scuze[Uimitor , Incredibil , Senzational , doar aici]. Faptul ca eu sunt blonda si , "buna" a avut o mare influenta.[Nu am de gand sa dezvolt subiectul asta].
So , girls , THE BITCH IS BACK ! And you owe her 2 bottles of wine ! :D

Niciun comentariu: