vineri, 12 septembrie 2008

Consumul excesiv de alcool grauneaza drav sanatatii

Ieri , pentru prima data in 19 ani a inceput sa ma doara ficatul . Asta ca urmare a incalcarii promisiunilor facute mie insumi de a nu mai bea "de maine".Pentru ca in fiecare zi apare o noua ocazie de baut , un nou fraier care ofera de baut sau pur si simplu am chef sa beau o bere. Azi am baut de fericire ca nu am murit , maine o sa beau pentru ca e vineri si nu pot sta vinerea acasa fara sa beau , si tot asa "mainele" meu devine o zi foarte indepartata in viitorul meu.Da , sunt studenta , si am planuri mari.Vreau master , vreau doctorat .. Dar oare o sa pot face fata si ocaziilor de baut si invatatului?? Sper ca da ..
Si totusi , daca in fiecare zi apare cate o ocazie de baut , se poate numi "baut ocazional??"

Niciun comentariu: