marți, 19 august 2008

Baba - Episodul 2

Astazi , o am ca invitata pe sor`mia , care va spune tot ce stie ea despre disparitia misterioasa a babei.Puteti deasemenea sa votati .Daca voi credeti ca baba este moarta , trimiteti la 666 un mesaj cu textul DA .Daca nu , trimiteti la 999 un mesaj cu textul NU.
La cateva zile dupa disparitia babei , am remarcat aparitia prin zona a Anei69[cei din Bistrita stiu despre cine vrobesc].Deci , incredibila rasturnare de situatie. Desi am scos din discutie asasinarea babei de catre cei doi satanisti , poate , cei doi cu ajutorul Anei69 au ucis-o si i-au baut sangele[alcoolul de fapt ca aia n-are sange] si au mancat carnea[daca nu fierbe inca la cat e de atoasa].
Stiu c-am zis ca o am ca invitata pe sor`mia , dar nu conteaza.Oricum nu are nimic important de spus.Eu sunt baza aici. Toata atentia la mine :D .Brb , ma duc sa-mi spal elicopterul personal , dar nu conteaza. 5 minute publicitate...[Lucky Strike sunt cele mai bune tigari.Berea de pe Roata e perfecta.Ursuletii Pom-Ber sunt deliciosi[sor`mia stie].Coca-Cola NU dauneaza sanatatii.].Ne-am intors :D .
Baba este bantuita de spiritul fostei vanzatoare ?? Oare isi va gasi vreodata linistea cea pe care baba o baga in gaura de cel putin 10 milioane in fiecare luna? O sa fac azi rost de ceva bani sa ma duc sa beau? Toate acestea si nu numai , in episodul urmator.

Niciun comentariu: