sâmbătă, 9 august 2008

She`s in love with the devil ..

BEST
1. Male friend:umm..Cosmin :X
2. Female friend: Sor`mia :x
3. Vacation: Arcalia , Calea Moldovei :))
4. Age:19 baai
5. Memory: MDB&Anathema @ Artmania

WORST
1. Time of day: Dupa-masa
2. Day of the week: duminica seara?? :))
3. Food: ciorba de burta[hate iiiit] & McDonalds
4. Memory: cand a ars biserica din centru [plm , nu mi se intampla nimic naspa]
LAST
1. Person you saw: mama;
2. Person you talked to on the phone: Sor`mia?
3. Hugged: -
4: IM: gogu cred .. :-??

YESTERDAY
1. What did you do: curatenie , supa & nani
2. Who were you with: alone
3. Bad/Good day: very baad
4. Lose something: nope
5. Fall out with someone: noope

TODAY
1. What are you doing now: ma uit la south park
2. Today in general: mi-am luat calculator si-am baut pepsi MAX
3. Wearing: mult prea cald pentru a raspunde
4. What did you eat for lunch: Pepsi
5. Better than yesterday: Da :>

TOMORROW
1. Is: duminica :D
2. Got any plans: Corrido Sangria sau Caprice
3. Getting Lucky: Daca-mi dau ai mei bani o sa iau si-un pachet de Lucky
4. Dislikes about tomorrow: nu
5. Do you have work: nu ;

FAVORITES
1. Number: 26 , 18 :)
2. Song: Blutengel - Lucifer / My Dying Bride - Thy raven wings&For my fallen angel
3. Colour: rosu , albastru , verde
4. Season: vara ca e ziua mea :))
5. State: Romania

CURRENTLY
1. With someone: no waay !
2. Missing someone: Cosmin ? :(
3. Mood: missing Cosmin
4. Wanting: Sa ma intalnesc cu Cosmin . :)

Niciun comentariu: