miercuri, 27 august 2008

Sad , but true!

Te vad,te aud,te simt.Esti langa mine.Mi se pare incredibil.Cum ai venit?De ce ai venit?Eu nu te mai vreau.Esti doar o amintire pentru mine.Si totusi , te iubesc.Imi intinzi mana si imi ceri sa te urmez..Unde ma duci? Imi ceri sa am incredere in tine si sa te urmez.Pasesc timid si ajung intr-o camera care emana iubire si suferinta in acelasi timp.Privesc pe una din ferestre si nu pot crede . Esti tu , din nou.Doar ca de data asta esti altfel.Culoarea cadaverica a fetei tale si ochii tai inchisi ma sperie.Acela esti tu? Dar nu se poate.Tu esti langa mine.Te strang in brate , esti aici , esti bine. Imi ceri sa ma uit din nou pe fereastra.Esti tu , dar de data asta esti altfel.Te vad fericit , zambesti.Esti omul pe care il cunosc eu. Ma uit la tine , si vad ca te intristezi.Ma saruti , si apoi imi spui : Una dintre imaginile pe care le-ai vazut va fi soarta mea alaturi de tine...Esti sigura ca vrei asta? Inainte de a putea spune ceva , a venit Ea , si mi l-a luat. MY LOVE IS DEAD!

i feel a cold breath of wind
black sky in mourning-veil
i see no worth-living reason
oh no,
it's driving me insane
pangs of love
never thought i would feel this way
i see your face in every cloud
and i say to myself
don't let me, lete me fade away
my love is dead
i walk through desert fields
black ravens surrounding me
i have no more jest for life
no more,
i'm bleeding from inside
a once opened heart
never thought i would feel this way
i search for any reason or cause
which i could never find
so i blame myself for things i don't understand
my love is dead
all my life is pain
drowned in tears
never thought i would feel this way
everyday i die once more
my heart turns black
never again safe and warm
my love is dead ..

Niciun comentariu: