vineri, 8 august 2008

..pentru ca meriti ...

Azi te laud.Cu toate ca nu am mai vorbit de gramada de vreme , si imi spui ca ai probleme si chestii personale ,ca te-ai schimbat foarte mult "acu is mai ciudat
nu mai sunt tandru
nu mai nici un strop de sentimente",TU , de fapt tot asa ai ramas.Esti cel mai adorabil , iubibil , pupabil si imbratisabil om.[Poate esti chiar mai mult decat un om.].Si ai si sentimente , doar ca la fel ca in cazul meu , sunt ascunse bine si nu ies la suprafata decat rar.[Dar tot esti scump.].
Si totusi ,de-abia astept sa o cunosc ..Probabil singura pisica din lume care chiar mi-ar fi draga[doar e a ta:x]."am matza
am salvat acu o luna un pui
sa vezi
nopatea
stau la un film ori citesc
vine la mine
se suie pe masa
si da cu labuta pe fata
peste carti
sa o iau in brate
sa adoarma
ce tare e fiinta
".Asta e doar o particica din "profilul"pisicii..As pune si o poza , dar o pastrez doar pentru mine[:X] . Si nu , NU o sa va spun despre cine e vorba .

Niciun comentariu: