joi, 28 august 2008

De ce??

De ce : - cred barbatii ca , daca iti ofera ceva de baut trebuie sa primeasca o recompensa?
- in anul 2008 e o rusine sa recunosti ca esti virgin/a??[Sugeti rau cei care nu recunoasteti.]
- toata lumea te deranjeaza cand spui clar : Am treaba.Nu ma deranja.??
- barbatii cred ca ei au dreptul sa insele si femeile nu [Sunt barbat.Am nevoi.]??
- e urat sa vezi o femeie fumand si band bere ??
- se baga femeile unde NU trebuie??
- sunt romanii atat de pupatori de fund american? [Probabil au ramas asa de cand SU[L]A le-a intors spatele[la propriu] dupa al doilea razboi mondial]
- e atat de cald ziua si friig seara??

Apropo..care din Koreea imi vizitezi blogul??intelegi ceva bai nene?? =))[love sisu:X]

2 comentarii:

Cristina Sîmbeteanu spunea...

ha ha! cine zice ca e rusinos sa recunosti ca esti virgin/a? In clasa a 12-a ramasesem singura "fara niciun fel de experienta" si n-aveam nicio treaba s-o recunosc. Nu-i o boala sau ceva :))

SilentDance spunea...

bai... eu cunosc gramada de persoane carora le e rusine sa recunoasca chestia asta. Mie chiar mi-ar placea sa pot spune asta..